2012. január 13., péntek

Ki megy férjhez idén???

Mézes-mágnes köszönetajándék, "ültetőkártya" idézettel+névvel
Fából készült mézeskalács hűtőmágnes-köszönetajándék-ültető(kártya)ajándék

Annyi ismerősömet jegyezték el az elmúlt karácsonyon, hogy nem győztem kapkodni a fejem. Remélem idén el is kelnek majd a lányok, egytől-egyig! :)
Jó az esküvő, ha időben elkezdődik a készülődés rá! Jó a házasság, ha megfelelő párt választunk hozzá!
Nagy örömömre én is gyakorolhatom ezt az életmódot, de azért mindig megdobban a szívem egy-egy esküvő láttán. Mondván: "jaj, ezt most itt nagyon szerettem volna a saját menyegzőmre" :)



Jó ideje szerettem volna már esküvői köszönet ajándékokat, ültetőajándékokat készíteni, ezek szerint most jött el az ideje. Ez a köszönetajándék szintén ehetetlen, de szuperül tapad a vashoz :)
Idézettel egészítettem ki a díszítést, amire felkerült az ifjú pár neve és esküvőjük dátuma.

Ez a mézeskalácsom is fából készült, saját ötlet alapján, mint elődei és a Bubudekor-Mesedekor saját terméke lett! :) Csak aztán nehogy meg akarja enni a násznép éjfél után... ;) Mit gondoltok róla, ti adnátok ajándékba? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése