2011. június 15., szerda

Szokatlan vásári portékák

Babaváró párna-mágnes

Kicsit rendhagyó módon, tőlem szokatlan portékákkal készülök vásározni. Noha vannak textil kiegészítőim, ezek egy kicsit mégis másabbak. Leginkább a plüss anyagot használtam-használom, de nemrég egy megrendelés alkalmával előszedegettem a filcet...és megszerettem! Másrészt ezt  technikát már nagyon szerettem volna kipróbálni. A textil dekupázs biztosan ismerős mindenki számára.
Így születtek meg a babaváró hűtőmágnes mini-párnák!


Ezekkel a párnákkal szerettem volna bővíteni az vásári asztalomat. A fa dekorációim mellett nagyszerűen mutatnak, mert ezek is színesek, mint minden fűrészelt szépség, ami nálam található. Mérete kb.: 6 x 6 cm
Ha megérkeznek a gólyák, és baba érkezik a házhoz, ajándékba kitűnő egy ilyen bájos párna, amiről minden nap eszébe jut a megajándékozottnak, hogy milyen örömök előtt áll!
Készítettem egy kisebb választékot, hogy mindenki megtalálja a neki tetszőt!

Nyuszik, babakocsik, cumik, elefántok és baba feliratokkal ellátott kedves hűtőmágnes lett belőlük!
A boltomban még nem találod, de ha szeretnél belőle, írj egy üzenetet!

2 megjegyzés:

  1. Milyen jó ötlet!!!!!
    Színes, vidám és abszolút egyedi.
    Tetszik:)))))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Örülök, hogy így gondolod, én nem sok reményt fűztem hozzá, amikor elkészítettem őket. :)

    VálaszTörlés